نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در حالی که بیماران با نارسایی کلیه تشخیص داده، چه مدت می تواند زندگی می کنند مشکلات عمده می شود. به عنوان یک ماده در واقع، ما نمی توانیم به شما پاسخ بگویم دقیقا، به دلیل آن را در عوامل مختلفی از جمله سن بیمار، وضعیت بیماری، و غیره بستگی دارد. شما می توانید امید به زندگی با درمان مناسب بهبود بخشد. چه درمان باید انجام شود به افزایش امید به زندگی برای بیماران مبتلا به مرحله 3 نارسایی کلیه؟

دیالیز. دیالیز در نظر گرفته شده برای حفظ عملکرد بدن به صورت عادی به عنوان امکان پذیر است. مبله و دیگر مواد زائد تجمع در خون و صدمه به اندام های دیگر در بدن اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کند. بیماران در مرحله 3 نارسایی کلیه هستند سروز به اندازه کافی برای انجام دیالیز نیست، مگر اینکه بیماران دچار عوارض بسیار جدی است. علاوه بر این، دیالیز است درمانی برای بیماری کلیوی نیست.

پیوند کلیه. بیماران از برخی عوارض در مرحله 3 به نارسایی کلیوی، که اختلال بیماران زیادی رنج می برند. پیوند کلیه می تواند کمک به بیماران برای پایان دادن به عوارض به سرعت.

درمان پزشکی. به جز پیوند دیالیز و کلیه، درمان ممکن است به بیمار کمک کند به دور از درد و رنج بماند. "چهار به علاوه هفت" درمان ترکیبی از طب چینی برنامه خوراکی و خارجی است. داروهای خوراکی چینی ترکیب Maikang و دوز طب چینی دهان. برنامه های کاربردی خارجی از خارج دوز اعمال می شود، یک دوز از حمام پا با طب چینی، بخار پز، دایره درمانی، درمان های آب گرم کمپرس، حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی، انما درمان. این درمان طبیعی می تواند به این هدف از بهبود شرایط زندگی دست یابد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال.

کارشناسان کلیه در اینجا یک برنامه درمان خاص بر اساس استفاده از این وضعیت از بیماران مبتلا به بیماری درمان طبیعی را.

درمان طبیعی بر تجدید سلول های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد آن بهترین، اگر عملکرد کلیه را می توان به خوبی محافظت می شود، بیمار قادر خواهد بود به شرط بسیار بهتر، آن است که حتی ممکن است که آنها امید به زندگی مانند مردم عادی.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1844.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، مرحله درمان نارسایی کلیه نارسایی مزمن کلیه 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: